Copywriting je tvůrčí činnost, jejímž cílem je vytváření čtivých a poutavých textů, které osloví potenciální zákazníky a přesvědčí je uvažovat o koupi daného produktu nebo o využití nabízené služby. Je třeba rozlišovat psaní textů do tisku a na webové stránky. Na kvalitní webové prezentaci by měl být textový obsah dobře členěný a měl by obsahovat dostatečné množství klíčových slov. Ty zjišťujeme pomocí SEO analýzy

Zuzana Klímová  - copywriting a PR články
profesionální copywriting a texty na míru

Dobře napsané texty na internetu by měly být strukturované tak, aby byly přehledné a dobře čitelné. Zpravidla se používají seznamy, citace, nadpisy (h1), podnadpisy (h2, h3) atd. Spojením copywritingu a SEO techniky se dá docílit toho, že se vyhledávače nebudou soustředit pouze na zdrojový kód, ale i na celkovou kvalitu obsahu webu. Klíčová slova je vhodné umístit nejen v samotném textu, ale rovněž i v titulku stránky, hlavním nadpisu, podnadpisech a popisku obrázků. 

Dobré je používat různá klíčová slova a nestrojeně je skloňovat, aby byl výsledek co nejvíce přirozený. Vyhledávače dnes již dokáží zjistit, která klíčová slova jsou bezprostřední a která nikoliv. Webové stránky, kde je použito příliš mnoho nepřirozených odkazů a klíčových slov, mohou být penalizovány. Dobře napsané reklamní texty zvyšují nejen váš prodej, ale dokáží zajistit lepší  pozice ve vyhledávačích a přivést na vaše webové stránky více zákazníků. 

Naše společnost pro vás vytvoří strategii na míru, napíše kvalitní články se začleněním přirozených klíčových slov. Tak budete moci snadněji propagovat vaše produkty či služby. Originalita článků je pro nás samozřejmostí, nikdy nepoužíváme články duplicitně. PR články od nás jsou obsahově poutavé a pro čtenáře zajímavé. Články jsme schopni umístit na tématicky zaměřené weby, jejich nabídku naleznete na konci ceníku.